Zwroty
Zwroty i Anulacje
W Midmod stawiamy satysfakcję klienta na pierwszym miejscu, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane przedmioty sprostały Państwa oczekiwaniom. Stan faktyczny przedmiotów jest zawsze dokładnie opisany oraz widoczny na zdjęciach.
Prawo do zwrotu
Jeśli z jakiegoś powodu zdecydują się Państwo zwrócić zakupiony przedmiot, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Procedura zwrotu: Jeżeli zdecydują się Państwo na zwrot zakupionego przedmiotu prosimy poinformować nas o tym mailowo. W odpowiedzi wskażemy adres na który należy odesłać zamówienie . Koszt zwrotu ponosi klient.
- Zwrot środków: Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, której użyto podczas zakupu, w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy nieuszkodzony przedmiot.
- Koszty dostawy: Koszt dostawy do klienta zostanie zwrócony. Klient ponosi jednak koszt zwrotu do magazynu.
Anulowanie zamówienia
Klient ma prawo do anulowania zamówienia i otrzymania pełnego zwrotu środków bez ponoszenia kosztów wysyłki, pod warunkiem że sprzedawca nie nadał jeszcze przedmiotu. W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z nami.
Uszkodzenia w transporcie
Jeżeli przedmiot został uszkodzony w transporcie, prosimy niezwłocznie poinformować nas o tym, wysyłając wiadomość na adres info@midmod.pl wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Skontaktujemy się niezwłocznie w celu rozwiązania problemu—naprawy uszkodzenia lub zwrotu pieniędzy.
- Jeśli zwracany towar zostanie dostarczony uszkodzony, Midmod może nie być w stanie zwrócić pieniędzy, a towar wróci z powrotem do klienta.
Wyłączenia z prawa zwrotu
Prawo do zwrotu nie dotyczy przedmiotów wykonanych na zamówienie, takich jak między innymi przedmioty, których tapicerka została wybrana przez klienta.
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów lub anulowania zamówień, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@midmod.pl. Jesteśmy tu, aby pomóc.